ברצלונה 2009 / מצגות - מצגת על איצטדיון סנטיאגו - חולצת גמר ליגת האלופות ברצלונה 2009.

גם מנצ'סטר סיטי הייתה בתמונה, . במשחק התמודדו קבוצת ברצלונה מספרד נגד מנצ'סטר יונייטד מאנגליה. ברצלונה הודיעה בצעד דרמטי היום כי ליאו מסי, אחד מגדולי שחקני הדור האחרון ומי. כביסה עדינה במכונה עד 30°c. ללא חומרי הלבנה, ללא השריה.

החולצה איתה הבקיע אינייסטה את השער המפורסם בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי . ×'רכות ראשונות לשנ×
×'רכות ראשונות לשנ×" ×"×—×"ש×" from forum.lametayel.co.il
גם מנצ'סטר סיטי הייתה בתמונה, . תמונה של ברצלונה, מחוז ברצלונה: הגול של אינייסטה במשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות בין צ'לסי לברצלונה 06.05.09. הפורטוגלי התקרב לקאמפ נואו בשנת 2009 בעקבות משבר ניהולי בריאל מדריד, שהסתיים בשיחת טלפון של פלורנטינו פרס. כביסה עדינה במכונה עד 30°c. חולצת החוץ של ברצלונה לעונת 2008/9,עונה בה זכתה בקבוצה באליפות, גביע ובליגת האלופות. חולצת גמר ליגת האלופות ברצלונה 2009. החולצה איתה הבקיע אינייסטה את השער המפורסם בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי .

החולצה איתה הבקיע אינייסטה את השער המפורסם בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי .

ללא חומרי הלבנה, ללא השריה. ברצלונה הודיעה בצעד דרמטי היום כי ליאו מסי, אחד מגדולי שחקני הדור האחרון ומי. במשחק התמודדו קבוצת ברצלונה מספרד נגד מנצ'סטר יונייטד מאנגליה. גם מנצ'סטר סיטי הייתה בתמונה, . הגול של אינייסטה במשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות בין צ'לסי לברצלונה 06.05.09. תמונה של ברצלונה, מחוז ברצלונה: הפורטוגלי התקרב לקאמפ נואו בשנת 2009 בעקבות משבר ניהולי בריאל מדריד, שהסתיים בשיחת טלפון של פלורנטינו פרס. החולצה איתה הבקיע אינייסטה את השער המפורסם בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי . חולצת החוץ של ברצלונה לעונת 2008/9,עונה בה זכתה בקבוצה באליפות, גביע ובליגת האלופות. כביסה עדינה במכונה עד 30°c. החוזה החדש של מסי בברצלונה הוא עד 2016 ואם מועדון יהיה מעוניין בשחקן . חולצת גמר ליגת האלופות ברצלונה 2009.

ברצלונה הודיעה בצעד דרמטי היום כי ליאו מסי, אחד מגדולי שחקני הדור האחרון ומי. ללא חומרי הלבנה, ללא השריה. חולצת החוץ של ברצלונה לעונת 2008/9,עונה בה זכתה בקבוצה באליפות, גביע ובליגת האלופות. תמונה של ברצלונה, מחוז ברצלונה: כביסה עדינה במכונה עד 30°c.

ברצלונה הודיעה בצעד דרמטי היום כי ליאו מסי, אחד מגדולי שחקני הדור האחרון ומי. לי×'ת ×
לי×'ת ×"אלופות: ×"ירו×' 20 ×"שחקנים from sport1images.maariv.co.il
חולצת החוץ של ברצלונה לעונת 2008/9,עונה בה זכתה בקבוצה באליפות, גביע ובליגת האלופות. ללא חומרי הלבנה, ללא השריה. במשחק התמודדו קבוצת ברצלונה מספרד נגד מנצ'סטר יונייטד מאנגליה. כביסה עדינה במכונה עד 30°c. חולצת גמר ליגת האלופות ברצלונה 2009. תמונה של ברצלונה, מחוז ברצלונה: גם מנצ'סטר סיטי הייתה בתמונה, . הגול של אינייסטה במשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות בין צ'לסי לברצלונה 06.05.09.

תמונה של ברצלונה, מחוז ברצלונה:

החולצה איתה הבקיע אינייסטה את השער המפורסם בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי . הגול של אינייסטה במשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות בין צ'לסי לברצלונה 06.05.09. ברצלונה הודיעה בצעד דרמטי היום כי ליאו מסי, אחד מגדולי שחקני הדור האחרון ומי. תמונה של ברצלונה, מחוז ברצלונה: כביסה עדינה במכונה עד 30°c. גם מנצ'סטר סיטי הייתה בתמונה, . חולצת גמר ליגת האלופות ברצלונה 2009. ללא חומרי הלבנה, ללא השריה. חולצת החוץ של ברצלונה לעונת 2008/9,עונה בה זכתה בקבוצה באליפות, גביע ובליגת האלופות. החוזה החדש של מסי בברצלונה הוא עד 2016 ואם מועדון יהיה מעוניין בשחקן . במשחק התמודדו קבוצת ברצלונה מספרד נגד מנצ'סטר יונייטד מאנגליה. הפורטוגלי התקרב לקאמפ נואו בשנת 2009 בעקבות משבר ניהולי בריאל מדריד, שהסתיים בשיחת טלפון של פלורנטינו פרס.

כביסה עדינה במכונה עד 30°c. החולצה איתה הבקיע אינייסטה את השער המפורסם בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי . חולצת גמר ליגת האלופות ברצלונה 2009. במשחק התמודדו קבוצת ברצלונה מספרד נגד מנצ'סטר יונייטד מאנגליה. חולצת החוץ של ברצלונה לעונת 2008/9,עונה בה זכתה בקבוצה באליפות, גביע ובליגת האלופות.

כביסה עדינה במכונה עד 30°c. לי×'ת ×
לי×'ת ×"אלופות: ×"ירו×' 20 ×"שחקנים from sport1images.maariv.co.il
במשחק התמודדו קבוצת ברצלונה מספרד נגד מנצ'סטר יונייטד מאנגליה. ברצלונה הודיעה בצעד דרמטי היום כי ליאו מסי, אחד מגדולי שחקני הדור האחרון ומי. החוזה החדש של מסי בברצלונה הוא עד 2016 ואם מועדון יהיה מעוניין בשחקן . הפורטוגלי התקרב לקאמפ נואו בשנת 2009 בעקבות משבר ניהולי בריאל מדריד, שהסתיים בשיחת טלפון של פלורנטינו פרס. תמונה של ברצלונה, מחוז ברצלונה: חולצת החוץ של ברצלונה לעונת 2008/9,עונה בה זכתה בקבוצה באליפות, גביע ובליגת האלופות. חולצת גמר ליגת האלופות ברצלונה 2009. החולצה איתה הבקיע אינייסטה את השער המפורסם בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי .

הגול של אינייסטה במשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות בין צ'לסי לברצלונה 06.05.09.

תמונה של ברצלונה, מחוז ברצלונה: ברצלונה הודיעה בצעד דרמטי היום כי ליאו מסי, אחד מגדולי שחקני הדור האחרון ומי. חולצת החוץ של ברצלונה לעונת 2008/9,עונה בה זכתה בקבוצה באליפות, גביע ובליגת האלופות. החוזה החדש של מסי בברצלונה הוא עד 2016 ואם מועדון יהיה מעוניין בשחקן . ללא חומרי הלבנה, ללא השריה. במשחק התמודדו קבוצת ברצלונה מספרד נגד מנצ'סטר יונייטד מאנגליה. גם מנצ'סטר סיטי הייתה בתמונה, . חולצת גמר ליגת האלופות ברצלונה 2009. כביסה עדינה במכונה עד 30°c. הגול של אינייסטה במשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות בין צ'לסי לברצלונה 06.05.09. הפורטוגלי התקרב לקאמפ נואו בשנת 2009 בעקבות משבר ניהולי בריאל מדריד, שהסתיים בשיחת טלפון של פלורנטינו פרס. החולצה איתה הבקיע אינייסטה את השער המפורסם בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי .

ברצלונה 2009 / מצ×'ות - מצ×'ת על איצט×"יון סנטיא×'ו - חולצת גמר ליגת האלופות ברצלונה 2009.. הגול של אינייסטה במשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות בין צ'לסי לברצלונה 06.05.09. ללא חומרי הלבנה, ללא השריה. החוזה החדש של מסי בברצלונה הוא עד 2016 ואם מועדון יהיה מעוניין בשחקן . במשחק התמודדו קבוצת ברצלונה מספרד נגד מנצ'סטר יונייטד מאנגליה. ברצלונה הודיעה בצעד דרמטי היום כי ליאו מסי, אחד מגדולי שחקני הדור האחרון ומי.